Shit pommes!

Nu är jag helt slut i kroppen. En timmes afro är inte att leka med. Känner redan att jag får ställa mig in i ledet efter Emma för ont i ryggen. Det har bara gått en timme sen passet slutade men redan känner jag att ryggen och axlarna är ömma. Hon som höll i passet var gravid nu. Gick på hennes pass i höstas och då var det minsann inte i närheten av en mage, lite kul att se. Hon hade nog en halv basketboll i storlek. Såg häftigt ut när hon hoppade omkring där och körde på. Det är ju inte för inte som jag blir lite peppad över att man faktiskt kan röra på sig när man är gravid. Inte för att jag planerar någon bulle i ugnen de närmsta åren, men det känns lite lättare och se hur fräscha och hurtiga blivande mammor det finns.

Äntligen fredag imorgon. Gud så jag längtar. Har faktiskt haft rätt hög energi den här veckan, men jag känner att den börjar så smått tryta nu. Skulle helst vilja vara ledig imorgon men det har jag inte tid med. MEN jag kanske hinner med att sluta lite tidigare (?). Killen kommer imorgon och stannar bara en kortis, han sticker till Eskilstuna på match på lördag förmiddag. Sådär kul måste jag säga, men vad ska man göra. Grabben är ju kär i handboll, haha.

Kommer nog skippa Romme på söndag. Känner att jag faktiskt har lovat Catrin en riktig utgång på lördag och då ska jag hålla det. Vi har ju aldrig varit ute tillsammans, så det kommer nog blir grymt kul! Men först fredag och nu lite till jobb innan sängdags!

Kommentarer
Postat av: Angie

Varannan vatten Lisa, varannan vatten.

2010-01-22 @ 00:04:49
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0