Seg start

Det har inte varit en fartfylld måndag direkt. Orkade inte bädda ihop soffan igår så jag sov där istället för i sängen. Bilen startade inte imorse så det fick bli bussen. Alltid så när jag inte har kört den på ett dygn. På jobbet var det många som var på resande fot så vi var tre styckna på marknadsavdelningen, vilkte gjorde att tempot blev rätt lågt. Tiden gick lååångsamt må jag säga.

Gårdagen behöver jag nog inte ens prata om. Finns inte så mycket att säga mer än att den dagen kan jag lätt radera från min almanacka. Hård utgång i lördags. Kom hem halv fem och vaknade antagligen lite dragen en sisådär 4 timmar efteråt (o nej Mia, det blev ingen stangenbergare). Vi hade det riktigt kul. Gick till "Bomull" eller "Bomullsfabriken" som det heter (tror jag). Var rätt dött när vi kom dit men det var ju inget som stoppade oss. Efter en timme var det betydligt fler som kommit, faktiskt lite trångt på dansgolvet. Många av tjejerna glodde något extremt så jag funderar på om jag och Catrin kanske inte betedde oss som man gör här i stan, vad vet jag (?).

Så här fräsch var jag alltså inte igår!
Imorgon bär det av till Köpenhamn. Flyget lyfter 06.05, mysigt va? Det är inget möte jag riktigt ser fram emot heller så vi får väl se hur jag mår och känner mig när jag landar här i Norrpan igen halv tolv imorgon kväll. Känns rätt jobbigt att veta att jag har en sådan lång dag framför mig. Får nog bli en tidig kväll idag, eller? Jag får ju inte missa PH.

Nej nu ska jag köra box med Catrin! Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grym frilla!!!!

2010-01-25 @ 19:35:59
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

attans då.. Äsch det är bättre när det händer här :P

2010-01-25 @ 20:16:55
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Just ja!!! du jobbade ju på fiket under gymnasietiden! haha!! ;)



typiskt att jag är upptagen på lör; hade gärna velat ses!



kram!

2010-01-26 @ 20:11:46
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

moderskeppet.se är mitt bästa tips på photoshop. Om du vill kan du få mina uppgifter till min distanskurs så kan du se några av lektionerna där och lära dig grunderna.

2010-01-28 @ 18:03:04
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0