Redo

Körde yoga idag för omväxlings skull. Tänkte att min smidighet skulle förbättras lite, drog tom med mig Catrin. Blev dock grymt besviken för passet sööööööög! Det sämsta yoga-passet jag någonsin varit på, och det väljer jag för att introducera Catrin till yoga. Kändes sådär lagom kul, men lite träning blev det och sedan en välbehövlig dusch och bastu efteråt. Alltid lika gött att sitta i bastun och svettas. Önskade dock att denna gång var efter en hel dag i skidbacken, men det får jag vänta lite på till v.11 då vi ska till Sälen.

Med lite hjälp från Catrins bilbatteri och två startsladdar så startade tillslut min bil, eller igloo. Såg verkligen ut som om den hade gått i idé under alla iskristaller. Var tvungen att köra med den så det blev ett varv till macken för att köra "pimp my car" från insidan, alltså fylla på olja, glykol och spolarvätska. Visade sig dock efter lite hjälp från en kunnig tjej på macken att det enda jag behövde var spolarvätska, och möjligtvis en ny startmotor! Det sista får dock vänta lite. Efter den lilla pimpningen tog vi en vända för Max och käkade middag. Kanske inte den bästa men den satt fint. Vi kom överens om att om man inte äter sån där mat för ofta så gör det inget, och idag var vi väl värda det!

Upp till morgondagen att utvisa om min kära bil startar inför domedagen. Besiktning imorgon, har aldrig gjort en sådan och då menar jag verkligen ALDRIG. Hoppas innerligt att den passerar utan anmärkningar!

Nu blir det lite mjölk och sedan sängen!
Morsning och goodbye!

Kommentarer
Postat av: Leiden

hoppas din bil klarade besiktningen idag.



Vi får absolut se till att komma ner någon helg. Kram

2010-01-14 @ 15:52:11
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0