"Read my mind"

Lämnade killen vid stationen för en timme sen så nu måste det planeras något för dagen. Catrin messade och frågade om en tripp till IKEA (måste åka till Linkan eftersom Norrpan inte har något IKEA). Låter som en förträfflig idé tyckte jag och ska hänga på. Hade faktiskt tänkt att föreslå en sväng till IKEA idag. Har egentligen inga pengar kvar att spendera den här månaden men jag behöver ju lite grejor till hemmet. Om inte annat, tavelramar. Har ju nästintill tomt på väggarna. Ser sådär bra ut.

Såg matchen mellan Sverige-Tyskland igår, den sög ju hårt. Enligt killen (som kan sin sak) så var inte domarna på bästa nivå. Kan ju hålla med om att det fanns några konstiga domslut, men men sport är sport och de åkte ur. Bättre lycka nästa gång!

Utgång ikväll. Ska faktiskt bli riktigt kul. Kan ju knappt något om utelivet är i stan. Har bara varit ute en gång med Angie och då missade vi tydligen havla stället. Vi tyckte nog att det var rätt litet när vi gick därifrån men det fick ju sin förklaring när det visade sig att det fanns en våning till. Där ser man. Nu ska ju jag och Catrin ut, och jag tror nog hon har mer koll på stan. Kan tänka mig att det inte blir så torrt :)


Party it is!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tja! mamma fyller år på tordag så på lördag har vi kalas med släkt och sånt.. så tyvärr är jag upptagen! :/ vad tänkte du då??



kram!!

2010-01-23 @ 12:01:58
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

Whatever you do don't do a Stangenbergare ;)

2010-01-23 @ 12:17:37
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Mia

Får se till att jag blir så

snart så är det lika eller något!

2010-01-23 @ 19:53:43
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0