Freeeezing!

It is svajnkallt idag! Det fick jag verkligen erfara idag. Bilen startade inte som vanligt. Har lust och köra ner den i ett dike och låta den stå där och rosta sönder. Eller vänta lite, det gick ju inte KÖRA den! Så förbaskat drygt. Kan ju bli intressant och se om jag kommer att få igång den till nästa torsdag då den ska på besiktning. Haha, vore ju rätt humoristiskt om jag får lov och ringa samma morgon och ställa in för att jag inte har kunnat starta den. Undrar om det blir körförbud då?

Var halvdag idag eftersom det är dag före röd dag, men inte blev det så heller. Lite kortare än heldag jobbade jag, var tvungen att rapportera till leverantören av Blue Dragon (så snygg hemsida). Ska bli intressant och se vilka kommentarer jag har fått tillbaka när jag kommer till jobbet på torsdag. Annars hann jag faktiskt med allt jag skulle göra idag.

Glodde lite på TV innan det var dags för träning. Tänkte ta en kort vända på stan för att titta på rean men eftersom jag kom ner på stan tio över fem och stan tydligen stängde fem idag så blev det inget med det. Blev en lite längre träning än tänkt, men det är ju lika bra att satsa hårt från början ;)

Jag blir bara mer och mer sugen på de där skorna jag skrev om igår. Det ha-begäret blev ju inte direkt mindre när tom mamma peppade mig till att köpa dem. Kanske är öppet imorrn så jag hinner gå ner och prova dem... vi får väl se.

Annars ska jag nog må psykiskt dåligt ikväll igen, alltså blir det Paradise Hotel kl tio. Har jag börjat titta, kan jag ju inte sluta bara sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0