Spännande värre

Gud så spännande stafetten i OS är just nu. Kan knappt titta på för mitt psyke klarar det inte :) Hoppas det håller in i mål bara. Och GUUUUUULD blev det! Så häftigt, gud va starkt jobbat!

Annars har dagen varit seg och inte så händelserik. Hann shoppa lite på lunchen vilket inte alls var tanken egentligen men eftersom jag har tvättid och ska packa imorgon så hinner jag inte sticka ner på stan. Var ju tvungen att fixa något att ha över axlarna till festen på fredag. Känner mig inte riktigt hundra med den korta kavajen jag köpte men som sagt var, hinner inte med att shoppa någon annan dag.

Har sluppit krångla med bilen idag, skönt nog. För hoppningsvis blir den färdig till imorgon eller senast till fredag lunch. Jag MÅSTE ha den på fredag för tågen går knappt mellan Norrpan och Vås. Jag måste ju hem till festen och sedan måste jag ha med mig Zigge tillbaka. Mamma o pappa sticker till Bangalore (Indien) på fredag morgon och jag ska vara kattvakt till den rödpälsade lille herr'n. Det kommer att bli så mysigt med sällskap, trots att jag faktiskt är allergisk men jag får stå ut helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: sandra=)

va söt =)

2010-03-05 @ 13:40:18
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0