Sk-t osså

Missade Zumba-passet med en minut, så fruktansvärt irriterande. Detta bara därför att jag gick ner till tvättstugan för att se vilken dag jag hade bokat tid och då visade det sig vara idag. Hann precis stoppa in alla kläder och tvätta en omgång innan jag skulle gå till träningen, men det räckte inte. Jag kom försent en minut. De släppte då tre biljetter till och tjejerna var som gamar så jag hann inte ta någon. Tog mig in till gymmet för att ändå träna lite men mitt humör var inte på topp direkt så det blev lite springande på bandet och sedan gick jag hem efter bara 45min. Men äh, kommer ju typ röra på mig varje dag den här veckan. Imorgon är det ju Yxbacken som gäller! :)

Annars har jag varit lite irriterad idag. Hade ett samtal med en nära vän som gjorde mig lite upprörd. Förstår inte att vissa tjejer kan vara så egoistiska och verkligen skita i allt, bara tänka på sig själva. Att ljuga och vara otrevlig utan anledning fet-dissar jag verkligen. Det som är ännu värre är de som går bakom ryggen på sina kompisar och inte minst sina pojkvänner. Usch, sånt här kan verkligen jaga upp mig. Särskilt när det rör någon jag känner. Sådana tjejer borde veta hut!




Eftersom blogg.se håller på och krånglar kan jag fortfarande inte lägga upp några bilder från helgen. Får väl ta det någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0