Lycklig

Känner mig riktigt lycklig idag. Vet inte riktigt vad som har hänt men idag kände allt rätt bekymmersfritt. Orkade inte stressa upp mig över något idag. Vaknade fortfarande rätt trött men jag vände mig om och såg killen och liksom kände att: ”Hur ska jag kunna vara trött och irriterad idag när jag har världens grymmaste kille?”. Det har följt med mig hela dagen.

Det finns nog en hel del annat som har förstärkt känslan. Grymma kompisar; har träffat några av dem nu i helgen. Det var riktigt kul att träffa Emma o Emma (låter konstigt att säga, men men). Speciellt då (Nås)-Emma som jag inte har sett sedan studenten och hennes plutt hade blivit så stor, hela 8 månader och ett riktigt charmtroll. Hade faktiskt fått tummen ur och köpt en liten present. Skitcoola jeans, en ärtgrön ribbstickad tröja och matchade strumpor. Kände mig lite malplacé när jag skulle köpa allt inne i barnklädesaffären. Ett tecken på att jag har ett tag kvar till det är min tur kanske (?).

På lördagskvällen blev det bowling med Millan och Madde plus våra respektive, en riktig paraktivitet. Jag sög riktigt hårt. Jag var så himla dålig. Trodde faktiskt att jag skulle göra bättre ifrån mig än vad jag gjorde så det kändes lite pinsamt men kul hade vi det. Detta har ju gjort att min högra underarm gör svajnont idag, men det kanske bara bevisar att jag tog i :)
 
Skööön långpromenad medan killen dömde handboll igår. Det var så härligt fint väder, man måste ju njuta när solen väl visar sig. Sedan blev det hem till mor och far för fika. Mamma pratar om de senaste fynden hon har gjort och pappa diskuterar det omgjorda badrummet med killen. Ziggelito var självklart även med vid fikat. Han hade tom placerat sig i killens knä, och ni som känner honom vet att han är inte största djurälskaren precis. Men Zigge fick snällt lägga sig efter lite hyperventlilering och stöd från min sida. Det var kul att se att de kan komma överens. Mys!


Kommentarer
Postat av: Leiden

what en katt i Alens knä, finns det bildbevis?

2010-02-08 @ 23:35:22
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0