Liiiten uppdatering

Det har hänt så mycket den här helgen så jag orkar inte berätta allt. Jag brukar ju skriva inlägg ibland som är rätt långa men just nu idag så orkar jag inte så det blir en lista och sedan en kommentar. Så här kommer den:
~ 50-årsfest för killens mamma - grymt rolig fest med MYCKET dans, trevligt sällskap och många många skratt
~ En del OS-tittande - guld i curling och brons i slalom, härligt jobbat!
~ From i fredags och en vecka framåt är jag kattvakt, men just nu bor Zigge med mig och Alen i hans lägenhet.
~ Skottning av mamma och pappas garagetak, längesen jag var så blöt både inifrån och utanpå. Sjukt tungt men vi klarade av det.
~ Middag med killen på restaurang. Vi firade ett år tillsammans, tiden går så himla fort och mycket har vi hunnit med och desto mer ska vi göra. En riktigt lyckad middag med god mat och trevlig betjäning.
~ Öl på Bishop tillsammans med killens gäng. Lite flängigt och en del grupperingar, men det blev lugnt och sansat tillslut.
~ Killen har match och då passar jag på att shoppa lite. Hade tänkt mig ny badrumsmatta i knallrosa men det fanns inte på IKEA, konstigt. Istället blev det impulsköp av pjäxor. Jag kunde inte låta bli. Perfekt storlek och satt grymt skönt till halva priset. Bara att vara nöjd och betala!

Nu blir det lite godis och TV-tittande innan killen kommer hem igen. Zigge får nog vara med på ett hörn också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0