Katastrof

Var precis det ordet killen på bilverksta'n svarade när jag frågade hur läget med bilen var. Visst känns det hoppfullt? Suck, vet inte riktigt hur jag ska göra imorgon. Killen har panik och jag har magont för att jag inte kan ta mig hem till Västerås imorgon. Jag MÅSTE hem! Hur ska jag göra? Tågen går knappt, ett efter ett ställs in. Alltså inte speciellt säkert att försöka förlita sig på. Jag känner ingen som kan låna ut en bil till mig (som inte behöver den själv över helgen) och jag känner ingen som ska åka från Norrpan eller via Norrpan till Västerås imorgon. Hur i helskotta ska jag ta mig hem?

Jag har födelsedagspresent att fixa plus helst ett par nya strumpbyxor som sitter skönt, för jag tror nog att alla mina är trasiga eller fula. När ska jag kunna fixa det när jag inte ens vet hur och när jag kan åka. Usch, vad en bil kan förstöra allt (plus då vädret som inte är det bästa tydligen för SJ!).

BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0