Intressant minsann!

Sitter och hoppar mellan OS på ettan och "Landet Brunsås" på tvåan. Inte lätt att välja. Båda programmen måste jag se. "Landet Brunsås" är grymt lärorikt och kul att titta på eftersom jag jobbar i en del av hela matindustrin i Sverige. Idag handlar det om alla butikskedjor och hur affärerna och sättet att handla är uppbyggt. Jag har ju kunskap om mycket av det de pratar om men en del är intressanta vinklingar. Om inte annat så borde ju alla andra konsumenter i det här landet bli mer informerade om hur svårt det är att jobba inom industrin med de stora företagen som bestämmer mycket. Konkurrensen är hård och priserna hårt pressade.

Var som sagt var i Sthlm igår. Mycket intressant dag med en hel del insikter. Kom hem vid tolv igår kväll, lagom segt att gå upp idag måste jag säga. Men lite "kändisspotting" blev det; Thomas Östros, Yvonne Ryding, Pontus Gårdinger och Markus Birro. Vet inte riktigt hur högt på listan dessa ligger men det är kända namn.

Har haft träningsfri dag idag. Var rätt peppad att träna imorse men när Catrin sen inte kunde träna tappade jag suget helt plus att jag ville glutta lite på OS. Man ska verkligen inte träna om man inte känner för det. Jag får ta igen det imorgon istället. Ska smaska på Keso med Ananas och passion istället, mums!

Redan torsdag imorgon. Tiden går hiskeligt fort måste jag säga. Gör mig iofs inte något eftersom det då snart är helg och jag får träffa killen min.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tar också typ 25 min på mig.. kläderna ligger framme, så jag bara hoppar i dem, slänger i mig frukost och sminkar mig skitsnabbt.. önskar jag kunde komma upp liite tidigare och ta det lilla lugna på morgonen! men sen börjar jag ju också 07.00 på morgonen :S

2010-02-17 @ 20:36:20
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Va?! vad är det du säger! jag dör! minns verkligen honom nu när du påminner mig! vilken speciell kille! måste han heta Patrik också! :) är han sig lik??

2010-02-18 @ 15:48:35
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

ja vill se bilder!! :) att han va så social att han vill hålla kontakt med gymnasieklasskompisarna?! hehe!



kommer du till v-ås i helgen? hinner vi ses och fika eller nåt?



kram

2010-02-18 @ 16:13:30
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja lör eftermiddag blir bra!! ska vi ses på stan?

2010-02-18 @ 19:53:18
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0