Slut på intresse

Har haft en helt ok helg, alltså om man slår ut vad vi har gjort så är den ok. Att köra bil fram och tillbaka till Halmstad på en helg är inte tipp topp men jag gjorde det ändå. Känner fortfarande av rädslan att sitta bredvid när det går undan på motorvägar, krocken förra sommaren släpper liksom inte. Sen hade vi en jättetrevlig middag med släkten i lördags eftermiddag/kväll. Vi saknade bara en person, vilket var en av mina kusiner. Han är i Rwanda och gör någon grej för "Läkare utan gränser", coolt måste jag säga.

Syrrans kille kom tom hit från London. Lika trevlig som vanligt men galet vad han sover, hihi! Vi fyra; alltså jag, killen, syrran och hennes kille, gick ut efter middagen med släkten för att ta en öl. Vi hamnade tillslut på Mårtenssons, helt ok ställe. Såg ut som Bishop men hette "The fox and anchor", däremot uruslig service.

Somnade ganska tidigt igår så trött är jag inte idag, nu har jag bara helt tappat intresset. Det mesta går på rutin, inte alls bra när jag ska skriva marknadsplaner och vara kreativ. Behöver mer ledighet!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0