Lucia

Gick upp vid fem imorse för att ta flyget mot Köpenhamn. Mycket härligt att gå upp så tidigt när man bara har legat och vänt och vridit på sig heeeeeela natten. Var 30 min har jag nog tittat på klockan och sedan försökt räkna ut hur många minuter det är kvar tills att jag var tvungen att gå upp. Helt otroligt att man måste göra så, varför? Detta resulterar ju i att jag är dödstrött redan.

När jag kom till flygplatsen imorse hann jag knappt checka in innan ett mycket fint Lucia-tåg kom. Först trodde jag att jag drömde. Hörde svaga röster av Santa Lucia, men efter en liten stund skymtade jag även ljusen. Ett nätt litet tåg på 10 tjejor sjöng några sånger och gick sedan vidare. Riktigt mysigt måste jag säga, vilken start på dagen :)

Hann inte ta någon bild av tåget, så denna får duga!
Trevlig Lucia på er! (eller vad man säger)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0