"Kvinnor i Tiden"

"Sveriges mest efterfrågade konferens för kvinnor i arbetslivet - en inspirations dag i särklass!"


Oh yes, ska bli riktigt kul att åka till Stockholm imorrn och gå på det här. Jag har ju tom sponsrat eventen i GBG och Malmö med Bottlegreen så då måste jag ju gå och kolla på vad det handlar om. Följande personer ska prata:

Föreläsare i Stockholm den 3 december:
Lisa Nilsson - en av sveriges främsta sångerskor
Gudrun Schyman - politiker
Fredrik Lindström - språkvetare och programledare
Lotta Snickare - jämställdhetsföreläsare och författare
UllaBritt Berglund - präst och författare
Mikael Tornving - dagens konferencier

Jag har inte särskilt mycket över för Gudrun Schyman men hon är säkert intressant som föreläsare. Snickrar nog ihop en liten resumé imorrnkväll om jag orkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0