Kvar i soffan

Lite bättre känner jag mig idag. Har inte alls samma illamående-känsla men jag är lååångt ifrån hundra. Gud vad man tar friska dagar för givet. Just nu känns det väldigt segt.

Jag tog mig faktiskt en lånsam och försiktig promenad till ICA-affären 5min bort. Fast det tog nog en kvart att ta sig dit. Illamåendet satt verkligen i halsen, blä!

Igår fick jag som sagt var inte i mig mycket. Jag gjorde mannagrynsgröt i tanken om att det nog borde vara något jag skulle kunna få i mig. Fick i mig två skedar sen höll jag på att få upp det igen, ingen hit.

Förstår inte riktigt vad som är felet på mig men mamma sa något om att jag antagligen har fått en släng av vinterkräksjukan. Jag har aldrig fått det förut och jag är rätt försonad från allt vad heter magsjuka, men inte den här gången alltså.

Tur att det finns en hel del att se på TV :) Mitt sällskap till kl 21 ikväll när killen kommer hem igen. Jag hoppas inte att jag smittar bara.

Tänk om jag kommer att må illa ändå till fredag??? Ahhhhhhh!

Kommentarer
Postat av: Emma

Är du på benen? Peppar peppar så har jag aldrig fått vinterkräksjukan! :/



Ses vi på juldagen eller? :P

2010-12-20 @ 07:02:19
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0