Börjar bli lite trötter

Är tillbaka på hotellrummet efter middag på staden. Hotellrummet ser precis ut som Scandic vid Filmstaden i Västerås, med andra ord rätt skabbigt. Har bott på ett x antal olika hotell sedan jag började jobba. Man har börjat bli lite kritisk och petig. Det här rummet har inte det här och det här och det här. Men, jag ska inte ropa hej än. Hotellet bedöms alltid på frukosten, helt klart! Kan köra en update imorgon när jag vet hur frukosten var :)

Hittade mitt första alternativ till nyårsklänning idag. Till halva priset dessutom! Klockrent att åka till Köpenhamn och sen så hänger den bara där.

Har haft ett riktigt bra möte idag, känns kanon. Det är alltid lite spänt och nervöst innan leverantörsmöten. Man ska presentera en marknadsplan som man har jobbat med ganska länge och så vet man inte hur den ska tas emot. Den här gången gick det riktigt bra, såå skönt!

Nu ska jag glutta på TV, värma mig med en dusch och sedan krypa ner till en tidig kväll. Måste sova ikapp det jag missade inatt (om man nu kan göra sånt).

Kommentarer
Postat av: Leiden

om jag kommer över den klänningen för halva priset kommer jag också slå till. :P Så jävla snygg rygg så de finns inte. =)



2010-12-13 @ 23:18:51
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Mest för att det är så gott och passar så bra i smoothie! Dricker sällan mjölk, nästan bara i kaffet och då blir de laktosfri. Gillar att den är vegatabilisk och innehåller kostfiber.. :)



Kan tyvärr inte komma och laga maten åt dig ;) men tycker du ska laga lökbiffar i veckan iallafall! verkligen supergott!! (http://lifeasemmaknowit.blogg.se/2009/december/middagstips.html)

2010-12-14 @ 16:29:29
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

Lisa ska vi springa vårruset? 16 maj i Norrköping så laddar vi om och kör 17 maj i Västerås. :P

2010-12-14 @ 17:37:34
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0