Tusen saker

Idag har det varit full fart på jobbet. Vi har ju som sagt var konferens i Köpenhamn nästa vecka så det är ju en hel del saker som ska göras och sättas samman. Jag som produktchef har inte så fasligt mycket att presentera till den här konferensen men ändå så känns det inte riktigt som att tiden kommer att gå ihop. Samtidigt har jag inte lust att jobba över eftersom jag har killen hemma. I våras när jag bodde själv kunde jag ju lätt jobba över två timmar, men det är verkligen inte värt det längre. Så kan det gå!

Det har varit mycket på agendan idag. Efter jobbet var det tvättid. Massor med tvätt eftersom vi inte hade tvättat sedan vi var i Kroatien. Fick inte igång ena maskinen heller så killen fick komma ned och hjälpa mig, efter lite pill och våld så gick det.

Vi åkte iväg och köpte allt som behövs för ommålning av hallen. Det kommer att bli äggskalsvita väggar. Sen blev det ju en hel del andra saker också; roller, maskertejp och penslar. I helgen blir det målning av :)

Nu ska vi kika på sängar. Det har ju fortfarande inte blivit av att beställa, men nu får det allt bli av!

Coola LPn jag köpte igår för ynka 5 riksdaler.

Kommentarer
Postat av: Leiden

Nja de ska inte regna imorgon så det tror jag inte behövs

2010-08-06 @ 15:33:37
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Inte fy skam att få en heldag med sol i stugan kan jag lova!



kram!

2010-08-07 @ 16:43:58
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0