Strålande

Gud så skönt att vakna till sol i hela lägenheten. Har haft en riktigt jobbig katt i natt. Höll på att bli tokig på honom. Han kliade sig och det lät hela tiden eftersom tratten då snurrade på sig. Sjukt jobbigt, men men man får stå ut. När jag vaknade imorse trodde jag att han hade rymt men jag hittade honom sovandes i kattlådan (alltså hans toalett). Vem sjutton lägger sig där och sover? Då har man verkligen ont om sovplatser eller är missnöjd.

Ska glutta på TV nu och sen bär det av ut till en jobbarkompis och hennes gård med hästar. Ska bli kul att klappa de där stora djuren. Vetisjutton om jag vågar rida, får väl se. Hon kanske inte ens har en hjälm som passar mitt stora huvud så då är det ju lugnt :)

Är hyffsat nöjd med nagelmålningen igår men jag ska nog bättra på den nu, blev lite slitet efter diskning och städning.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså har du en liknande? ;) Den var neddsatt lite så det var perfekt!

2010-08-28 @ 13:29:34
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0