Så var det stukat

Lite piggare idag måste jag säga. Efter en natt i sängen och killen på golvet så blev det sömn hela natten. Hur skönt som helst men jag vaknade någon gång under natten och var tvungen och kolla över sängkanten för att se att han verkligen var i rummet. Kändes rätt tomt att inte sova i samma säng. MEN, imorgon MÅSTE vi beställa sängar. Kan ju inte sova så här heller.

Pratade med ansvarig för vår lägenhet idag för att höra efter om vi skulle få måla om i hallen och köket. Prioritet är väl hallen för caffe latte färgen i köket kan jag nog leva med. Dock går den fruktansvärt dåligt ihop med kaklet som typ är senapsfärgat. Finns det någon bra färg som matchar senapsgult förutom svart och vitt? Vi fick iaf ok så nu ska det inhandlas roller och färg. Gud vad fräscht det kommer bli, och ljust inte minst.

Stack ut en sväng och sprang efter jobbet. Hade tänkt att köra body pump men jag bangade. Jag och killen tog bilen ut till springspåren istället. Var mer sugen på det. Det blev faktiskt, för första gången i mitt liv, hela 7km!!! Nu kanske inte det låter som så mycket i vissa öron men jag är fett nöjd :) DOCK, efter typ 1km så trampade jag snett och då menar jag riktigt hårt så att det knakade till i foten. Det gjorde lite ont men släppte efter en liten stund. Problems nu kan jag säga. Foten är inte alls ok, öm och ond att vrida på. Stukning mån tro? Suck!
GRYMMA TJEJER! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

7 km, är du galen kvinna? haha! jag orkar typ max 4! ;)

2010-08-03 @ 21:57:21
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

GO LISA!!! Tjejmilen nästa år!!! Nu går vi båda och har ont i fötterna perfekt... haha imorgon ska jag ut och springa igen...

2010-08-03 @ 22:07:40
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Angie

Jag då :(

2010-08-03 @ 23:19:19
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0