Rundtur

Fuktigt och om vart annat regn ute. Alldeles lagom väder för att köra runt och glutta i affärer. Jag och Mia körde ut till en supermysig affär (om man nu kan säga affär, en gammal lada var det). Massor med roliga saker som lockade, men det blev inget idag. Kommer med 100% säkerhet åka dit fler gånger. De var riktigt trevliga som hade den.

Sedan blev det bilköer, Erikslund och Hälla. Var tvungen att köpa ett till underlakan. Vi har ju varit duktiga och köpt ny säng men inte tänkt så långt som att ha underlakan hemma. Så nu har vi iaf två lakan, de borde man väl kunna gå runt på ett tag.

Nu är det slappo som gäller, kanske läsa en bok eller nåt. Killen är ju grymt duktig och pluggar hela tiden. Är faktiskt riktigt imponerad, så jag tänkte inte att jag ska störa honom. Man måste ju få ha sin egen tid också, vilket jag får när han pluggar. Mycket viktigt i ett förhållande! :)

Ikväll blir det god middag i trevligt sällskap. Härligt lugn helg med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack:) lär ju behöva det!! :P

2010-08-22 @ 11:11:42
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0