Köpenhamn

Som sagt var, tillbaka från Köpenhamn. Var nog lite trött efter resan. Sov nämligen 11 timmar inatt, ooops! :)

Vi har haft det riktigt kul hela tiden. Självklart var det en hel del jobb men alltid med en positiv anda. Vi gjorde tuttar i rosa marizipan, eller det var iaf det som var tanken. Det blev en hel del annat också. Är man i ett lag med två medelsålders herrar springer deras fantasi iväg rätt långt. Kan ju sluta där för att inte säga för mycket.

Gigantiskt glas med Hoegaarden, kändes som att dricka ur en hink!
God mat på annorlunda restuaranger. En del drickande, inte sagt att jag var full för det var jag aldrig men dricker man några öl per kväll så känns det i kroppen efteråt. Mina presentationer gick helt ok, kände efteråt att jag kunde ha varit mer förberedd. Det blev lite snurrigt men det verkar inte ha uppfattats så iaf, skönt det.

Jag i hotellets bibliotek (typ). Mina snygga nya skor som jag hade gått och kollat på sedan i våras. J-kligt nöjd över köpet.
I torsdags käkade vi jättegod wok på "Wagamama" och sedan gick vi in på Tivoli, eftersom de ligger vägg i vägg. Det ösregnade men det hindrade inte oss alls. Eller jo lite, vi kunde inte åka några av attraktionerna men det blev en hel del spelande istället. Jag ägde på "Banka Bäver" som jag kallade det, tror faktiskt att det var mullvadar som stack upp som man skulle dunka till med en klubba. Jag vann hela två gånger och finfina priser, haha!

Min första vinst, är man inte stilig så säg!
I fredags eftermiddag när hela gänget förutom vi tjejer på marknad åkt hem tog vi en vända på ströget. Så lite shopping blev det. På kvällen blev det god italiensk pasta, en del rödvin och dansande till ett liveband. Kul kul! Igår fortsatte shoppingen. Totalt blev det ett par nya byxor (som jag typ älskar), en svart transparent skjorta, en grå långärmad baströja och ett riktigt kap i form av en kjol.

Härlig weekend helt enkelt!

Nu ska jag fortsätta med rensandet av garderoben och städningen innan gymmet väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0