Inge kul

Idag har det verkligen varit en sådan där tråk-dag. Kände mig seg och dan imorse när jag vaknade. Kanske berodde på att vi inte kom i säng förrän efter tolv. Ingen hit när man ska upp vid sju, jag måste sova minst 7-8timmar kan ju tilläggas. Vi hyrde film igår och såg "Inglorius Bastards", en riktig Tarentino film. Jag brukar inte gilla hans filmer men den här var riktigt bra fast stundtals ganska rå men med en viss humor. Hade även en övernattningsgäst. Bilkrångel gjorde att en av killens tjejkompisar sov över. Alltid trevligt med lite besök.

Däremot blev det bio i lördags. "Inception" blev det som jag skrev och den kan jag verkligen rekommendera. Sjukt intressant film med många funderare. Kände nästan lite obehagskänslor då och då, men cool var den.

Idag har vi jagat plugg till hatthyllan som ska upp. Verkar vara en liten djungel det där med pluggar. Får väl se om de vi köpte blev bra. Men först ska jag måla trädetaljerna på den där fula hatthyllan vita så att de försvinner lite in i väggen. Alla knep för att få bort fjällstugankänslan.

Dags att måla då!

Kommentarer
Postat av: Leiden

kanske är så det är men jag tycker nog att huvudet blivit lite större det med ;P

2010-08-09 @ 23:05:25
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0