Helgbesök?

Satt och kollade i min almanacka idag eller filofax som det så fint heter. Trodde aldrig jag skulle köpa en till sådan efter att ha skrotat min någon gång i början av gymnasiet, men nu kan jag inte leva utan den. Superbra att ha alla sina anteckningar i! Nejmen, till saken. Jag har ställt upp att vara kattvakt sista helgen i augusti, alltså 28-29, MEN killen är i Skövde och dömmer handboll, syrran är bortrest, päronen är på semester och jag är fast i Norrpan. Någon som känner för att komma och hälsa på ensamma mig kanske? Nej, ska inte tjata men det vore kul om någon ville stå ut med mig och katten under en helg :)

Fy sjutton va det regnade idag. Helt galet! Skulle skjutsa en kollega till tågstationen men vi fick ta det försiktigt. Det typ insjöar i varje sväng eller korsning. På bara några minuter fylldes gatorna till bredden med vatten. Vädrets makter kan verkligen få spel ibland!

Eftersom det regnade bestämde jag mig för gymmet idag istället för en springrunda i spåret. Gick riktigt bra men jag svettades som en tok. Det liksom pärlade sig på axlarna och det rann i pannan. Sa någon fuktigt?

Nu har jag iaf gjort middag, vilket blir en supersallad med massa gott. Men först måste jag ta en dusch, är ju sådär fräscht att äta middag med någon som precis har tränat. Uppfräschning nästa!

Kommentarer
Postat av: Leiden

men jag har frågat alla om de kan jobba och ingen kunde. jag hade gärna kommit och hälsat på men just då kan jag inte den 28 ska vi till Stockholm och se på Oliver som står slottsvakt och på söndagen sticker vi till ett förhoppningsvis varmare Kroatien. =)

2010-08-18 @ 12:17:19
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

då kommer jag inte bli sjuk. Tror jag träffade rock bottom idag så det kan bara bli bättre från och med nu tror jag.

2010-08-18 @ 12:34:02
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0