Grönsaker

Nu är jag tillbaka från Köpenhamn. Lite trött och sliten men är mycket nöjd med vistelsen. Vi har haft mycket skoj ihop, speciellt på kvällarna då :) Fast det är alltid skönt att komma hem, dock är inte killen här tråkigt nog. Måste vänta ända tills imorgon innan jag får krama om honom.

Orkar inte skriva så mycket mer nu. Ska sätta tänderna i min feta sallad jag har gjort. Det har nämligen inte blivit mycket frukt och grönsaker under de här dagarna. Alldeles för mycket godis, alkohol och bullar. Imorgon måste jag sätta igång med träningen igen, känner mig helt igenproppad av allt socker ;)

Berättar mer imorgon om vad vi har haft för oss (om jag ens orkar).

Kommentarer
Postat av: Leiden

Äsch vi kan fortsätta i onyttighetets tecken det gör inget. ;P Vill du att jag skickar några chocolate chip cookies? Har alldeles för många kvar.

2010-08-15 @ 00:27:08
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0