Freaking Friday

Maj gad vilken vecka! Vet att jag har sagt det förut men för i h-lvete, denna vecka kan jag gärna radera. Det har inte hänt mycket kul kan jag säga, bara en massa dryga människor att ha att göra med. Snacka om att stämningen har gått ner totalt. Nu är det helg och jag ska bara njuta!

Min fasad av att allt är på topp har verkligen raserat den här veckan. Brukar inte prata om jobbsaker med killen eller kompisar men den här veckan har varit riktigt tung, så fasaden fick falla. Ibland kan det vara bra för en själv att man sätter upp den där fasaden, den får en att tänka mer på den än själva problemet bakom. Fast jag måste ju erkänna att jag kände mig rätt ynklig när jag kröp till korset och visade att allt inte alls var så bra, men det är väldigt skönt efteråt ändå :) Allting löser sig, som killen brukar säga!

Ikväll blir det mys med kissen framför TVn. Ska försöka göra i ordning lite middag och ge Zigge sin medicin först. Han kliar så att han blir helt tokig, tycker så synd om honom. Känns faktiskt lite bra att kunna umgås lite med honom i ensamhet, han kanske mår lite bättre då iaf?!

Nu blir det duschning efter ett lagom hårt pass på gymmet och sedan lite middag tror jag. Sen blir det Doobidoo och nagelmålning.

Köpte lite nytt idag som jag tänkte roa mig med, egengjord fransk manikyr ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Leiden

jag och Ace är hemma och gör inget speciellt. Jag skulle hänga med David men orkade inte. Måla naglarna låter som en bra idé

2010-08-27 @ 20:38:40
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

hur menar du nu? jag har ju skitskoj på fotona ser du väll :P



Haha jag har sytt lite, dansat lite, flummat runt rent allmänt som man gör ensam och ändå så går tiden i snigelfart.

2010-08-27 @ 23:18:37
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0