Fram och tillbaka

Det blev så grymt sent igår. Stack vid halv sex på morgonen och kom hem igen vid halv tolv (bara 70min försenad!). SJ är ju helt galna. Alltid förseningar och man får inte reda på något. Skulle ha åkt från Köpenhamn men då ställde SJ in tåget så vi fick ta oss till Malmö C och där blev tåget försenat 45min. Kul att bara stå där på stationen och vänta och inte veta när tåget skulle gå. Så tillslut blev det hela 70min försenat. Skoj när man har varit uppe sen tidigt på morgonen och haft ett delvis riktigt bra möte och delvis galet sjukt.

Idag har bara varit stressig och full med möten. Har inte hunnit göra något av mitt eget, så nu finns det saker att göra imorgon.

Stack iväg och handlade käk på Maxi idag, plus en sväng in i butikerna som finns där ute på Ingelsta. Hittade två fynd på Sisters och en blus på H&M. Hade egentligen tänkt mig köpa ett par nya tights men hittade inga snygga. Så typiskt när H&M har klubbdag med 10% rabatt, inte så mycket rabatt men ändå lite :)

Nu blir det TV-tittande och gluttande i IKEA-katalogen som kom idag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Måste kommentera att jag vet exakt hur du känner dig angående Sj. Jag HATAR Sj. Hoppas resten av veckan blir bra och att katten får i sig sina l.m. Skulle va skoj att ses snart kram kram

2010-08-27 @ 18:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0