Färdig!

Nu har jag gjort det man gör när man är klädd så här:

Så nu får jag äta det här (de blev alltför kletiga och nästan bara smet, men säkert hur goda som helst, har inte smakat ännu):

Lite justeringar av receptet behövs med andra ord, längre tid i ugnen!

".".".".".
Det blir en del bloggande när jag är helt ensam här i Norrpan. Vet inte om det är bra eller ej, jag tycker det är kul att skriva iaf. Om en timme kommer killen så jag lär väl hoppa i duschen och göra mig fräsch. Har ju inte kunnat städa lägenheten ordentligt eftersom jag har en katt här som hårar ner. Stackarn bara kliar sig och kliar sig, jag mår psykiskt dåligt av att se honom. Hoppas på att veterinären kan komma med någon lösning imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0