Dag 1


Sådan här j-vlaranamma och trötthet hade jag igår efter att ha sprungit 1mil (två personliga rekord på en vecka!) på 1h 1min 53sek. Det gick! Jag trodde aldrig att jag skulle orka runt men det gick, gudars va långt det var. Så himla nöjd är jag idag och killen är riktigt imponerad. Ha, där fick han ;)

Vi tog lite sovmorgon imorse så vi kom inte igång med målningen förrän vid tolv. Nu har vi alltså tvättat väggen och målat en omgång. Nästa omgång blir imorgon. Det blir så himla fint och ljust! Förstår mig inte på varför man målar nougatfärg i en hall utan fönster med en massa konstiga vinklar. Nu kommer det att bli kanon!

Igår bestämde vi tillslut vilka sängar och sängstomme vi skulle ha, så nu är det beställt. Vi tog hemleverans för då kör dem alla grejor till dörren plus bär upp dem dit de ska, grymt skönt! Så alla delarna till sängen är beräknad att bli levererade samma dag som min nya telefon. Jag har verkligen något att se fram emot!

Nu ska vi laga mat och fundera ut vad vi ska göra ikväll. Kanske bio, Inception?! Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Leiden

bra jobbat! Var ni på inception vi tänkte gå på den i fredags men kom aldrig iväg.

2010-08-08 @ 12:30:15
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0