Blankt

Usch, jag vet knappt vilken dag det är idag. Förstår inte men jag är så omotiverad att jobba just nu. Jag är däremot sjukt sugen på att fixa med lägenheten, mest hela tiden. Nu är ju hallen målade och snart kommer sängarna. Jag ska ringa om att få sovrummet omtapetserat. Sen har jag börjat spana på fotölj och TV-bänk, för just nu står min 32" tjock-tv på en hurts till ett skrivbord. Inte det mest stabila :)

Imorgon bär det av till Köpenhamn för konferens. Tyckte det skulle bli skitkul förra veckan men nu är jag mest likgiltig. Jag vet inte, har nog med mitt allmänna humör att göra. ELLER att killen drog mig med i 1mils-spåret igen och jag är dödstrött i hela kroppen nu. Det kommer nog ordna upp sig till imorgon. Köpenhamn som är så trevligt!

Trodde fullt ut på att jag sprang mycket långsammare än förra gången i spåret men det gjorde det tydligen inte. 1 minut snabbare gick det, galet nog.

Känner mig lite så här just nu!

Kommentarer
Postat av: Leiden

Bra Lisa, jag tog mig ut idag men "bara" 5 km. Denna gång körde jag med runkeeper, tror att elektronik hatar mig för tror du inte att runkeeper också stannade mitt i så jag aldrig fick något resultat. 2 joggingturer två dagar idag och inga bevis har man för dem förutom en sträckt vad. haha

2010-08-10 @ 22:55:28
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0