Äntligen!

... som Gert Fylking brukar utbrista. Äntligen har jag fått min efterlängtade mobil. Ringde 3 i fredags och frågade igen när telefonen skulle komma och hon meddelade mig att den inte kommer att komma förrän v.37, alltså om två veckor igen. Visst, jag är glad för att den kom idag men borde inte hon då ha sett att de hade fått in mobiler och att de hade skickat en till mig? Riktigt dåligt, men men jag ska inte klaga. Jag är glad att jag har den! :)

Har varit hos veterinären idag med Zigge - "The man" (som syrran kallade honom). Han kliar som en tok och har nu rivit upp ett riktigt äckligt sår uppe på ryggen. Ser inte alls bra ut. Vet inte riktigt vad jag ska göra heller eftersom tratten han har på sig inte skyddar honom för att klia sig med bakbenen på ryggen. Han lyckades med det där såret i natt så jag hoppas han håller sig lugn nu inatt. Kan ju inte hålla ett öga på honom medan vi ska sova. Suck, hoppas på att få göra ett cellprov på onsdag eller torsdag för att reda ut vad som ger lilla herr'n klåda.

Nu ska jag fixa med telefonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0