Väska

Jag har ett litet dilemma. Jag råkade ju hälla tranbärsjuice i min förra handväska och jag har ingen lust att försöka tvätta den för den är så sliten ändå. Men vad SJUTTON ska jag ha istället????! Jag behöver en lite större väska så att jag kan få plats med min almanacka, plånbok, kamera plus tusen andra grejor.

Ska man ha en ljus eller mörk väska, en rolig färg eller svart? En massa spännen eller nitar? Mocka eller skinn? Axelband eller sidorem? Ett axelband eller två?

Jag behöver helt klart inspiration! Någon som har något tips?


Kommentarer
Postat av: Leiden

inga bra tips men får du något så hör av dig :P

2010-04-27 @ 23:08:20
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0