Sisådär faktiskt

Orkar inte prata eller skriva om det men påsken kunde ju ha varit roligare. Jag har mest gått runt och varit förvirrad och tankspridd. Har haft en stor klump i magen sedan lördag förmiddag och den har inte riktigt släppt än eftersom det inte är över än. Usch, kul är det inte iaf. Det är en sak som är säker. Får hoppas på att det löser sig snart, eller snarare så måååste det lösa sig snart. Vill inte hoppa till längre när telefonen ringer!

Självklart har ledigheten haft sina glada stunder också. Frukost med de goa tjejerna i fredags morse som har blivit tradition. Mycket snack och lite verkstad och sedan fick jag ryggmassage av Millan. Var öm i ryggen resten av helgen men så välbehövligt var det. Träffade Emma för fika igår. Vi tjattrar som alltid, och det är inte alltid roliga saker som ventileras men det är skönt att kunna prata om allt. Tack Emma :)

Kom tillbaka till Norrpan för en jobbvecka imorse. Full fart från första stund, har hunnit med riktigt mycket. Imorgon ska jag till ICAs huvudkontor i Stockholm. Ska göra lite reklam för mitt senaste tillskott, Bottlegreen. Vi ska ha en liten monter och bjuda på dricka. Ska bli kul och se hur det ser ut hemma hos ICA.

Nu ska jag äta lite påskgodis och mysa ner mig i min omysiga soffa.
Tre dagar kvar till ännu en härlig helg med killen!

Kommentarer
Postat av: Leiden

det får man absolut är det något specifikt du vill ha får du säga till. Om du använder I.D smink så är det väldigt billigt där. Foundation kostade ca 25$ sist vilket är väldigt billigt jämfört med Sverige..



Hoppas du slutar hoppa till av telefonsamtal och att allt gått bra.

2010-04-06 @ 22:39:39
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0