"Jag bjuder på lunch"

Känns inte riktigt som att det finns något nytt under solen. Jobbet knatar på i måttlig takt. Som jag skrev igår så orkar jag liksom inte heller anstränga mig just nu. Lika bra att ta det lugnt när man känner att kroppen inte riktigt är i toppform.

Gick förbi The Phonehouse efter jobbet för att titta lite närmare på Nokia X6. Det slutade ju med att jag stod där i 40min och lyssnade och hummade åt en av deras säljare. Han var trevlig och snackade på men han ville helt och hållet att jag skulle byta över till Telenor. Jag var väl inte lika nöjd med det. Jag hävdade hela tiden att jag fortf ville ha 3 eftersom det kommer att kosta rätt mycket de närmsta 4 månaderna om jag byter operatör eftersom jag fortf har bindningstid. Han sa många kloka och bra saker men när han började blanda dem med en massa lama raggningsrepliker och fjäskande så började jag bli lite irriterad. Orkar inte med sånt. Det funkar inte på mig! Exempel: "Jag säger att jag har så många nummer så jag orkar inte ha ett extra bara för att kunna flytta över helt till Telenor i augusti. Då svarar han: Men du har ju inte mitt." Där började jag tröttna.

Jag får helt enkelt titta upp allt själv och höra med pappa som har fått uppdraget att undersöka marknaden.

Dags att suga lite....... damm alltså!

Kommentarer
Postat av: Leiden

har när försäljare blir så... Tur att jag jobbar kväll hela helgen annars hade jag saknat dig sååå ;P

2010-04-15 @ 23:07:01
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Duktig och duktig, de vet jag inte.. :) skulle aldrig orka tempot om jag inte tränade. Du tränar ju också en del?! kram!!

2010-04-16 @ 16:33:52
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0