I valet och kvalet

Har haft en riktigt lugn dag på jobbet. Har inte heller haft den största energin eller orken. Känner mig lite klubbad faktiskt, halsen har väl börjat gå över till att göra ont. Så förbaskat typiskt men jag har ställt in mig på att få bort det innan fredag! Så bara ska det va!

Jag har hunnit glutta lite på mobiler eftersom min är helt död. Försökte få lite råd av killen men eftersom hans mobil kommer från stenåldern så har han inte direkt jättemycket att komma med ;) Jag har kollat på recensioner fram och tillbaka på olika seriösa hemsidor. Sjukt svårt eftersom det faktiskt ligger rätt mycket pengar bakom det. Dessa står det mellan iaf. Det är lite prisskillnad men kan jag hitta nåt som talar mer för den ena än för den andra så kan jag överväga det mer ------->

 Nokia X6, verkar riktigt bra men...

...denna är ju snäppet vassare, men kostar därefter.
 
Och denna är väl Sony Ericssons (X10) svar på Iphone.

Någon som har några kommentarer? Jag vet att många har Iphone men jag vet i sjutton om jag vill ha det. Men jag är öppen för förslag.

Nu måste jag nog springa och köpa halstabletter, annars överlever jag inte natten.

Kommentarer
Postat av: elli

Jag kör på ringpott (abongemang) 499 eftersom jag alltid hamnar runt 500-600kr per månad hur jag än gör o vilket abonemang jag än kör med... har haft telesnor förrut och de kostade lika sp what the fuck könner jag. Tre funkar asbra överallt för mig förutom i personalrummet på jobbet då de verkar vara en jävla krigsbunker! Har bomben friends sen ett annat abbonemang vilket innebär att jag ringer/smsar gratis till alla med tre. betalar 69kr av ringpotten för att ringa till fasta nummer dessutom.. allla illäggs tjänster dras på ringpotten och använder du inte hela får du rabatt ist. Funderar på att dra till med turbo också.. nu vette tusan vad jag har, om jag ens har ngt.. får kolla de så inte notan blir snorhög nu när mn har facebook och spotify överallt :) iPhone är helt klart det bästa jag köpt... värt varenda krona och är nästan bättre än en vanlig dator :)

2010-04-14 @ 22:27:05
URL: http://elinbollismalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0