Dränkt

Förstår inte varför jag ska ha sån otur hela tiden. Allt började nog med att vi krockade i somras för sen har det ena efter det andra inträffat. Senast på listan ligger en 2cm lång nubb som satt rakt in i ett av mina sommardäck och skulle ha skapat punktering om inte det åtgärdades. Vilken däckfirma har öppet på en söndag? Nada, så vi (jag, killen och killens pappa) fick köpa repair kit på Biltema och fixa själva men det har fungerat riktigt bra. Skönt när det var över men då skedde nästa sak, fast jag får nog skylla mig själv lite. Men varför händer det ändå?? Jag dränkte båda mina mobiler i tranbärsjuice imorse. Min jobbmobil har bara lite tröga knappar men min vanliga mobil har tappat funktionen helt på några knappar, det hörs sådär bra när man pratar och det går inte att skjuta igen den för då stänger den av sig. Skulle tro att det är dags att fixa en ny, men ett plus finns det; den lukar sött och gott. Men vad ska man ha???

Jag var nykter i helgen medan kompisar drack lite men jag hade minst lika kul för det. Kanske ska köra det nån gång sådär ibland, dock inte i helgen som kommer för då kommer två gummor på besök. Ska bli så himla kul att träffa Lena och Cookie! Får försöka komma på vad Norrpan har att erbjuda.

Hittade av en händelse ett nytt vårigt nagellack förra helgen som jag faktiskt helt har blivit kär i. Självklart kommer det se tusen gånger bättre ut med bruna händer :)

Syns dåligt men fint är det. Ha, ser ju ut som om jag har prinskorvar till fingrar!
Körde ett riktigt tufft body pump-pass idag så efter en mycket nyttig middag tänkte jag lyxa till det lite med att käka lite av min chokladkanin, men vad hittade jag när jag öppnade den? Jo, detta. Ser inte alls fräscht ut.

Blääääääää!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! ska till stockholm den 25e och gå på Bounce! men det vore kul att haka på! får ta det lite lugnt!

2010-04-12 @ 21:35:19
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

mysig kanin hur blir den så? har den stått i värme? När kommer din syster hem? Blir det party då eller?

2010-04-13 @ 11:12:13
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

Härligt så nästa helg alltså 24 april? Är ledig 25 så kan bli vilt...

2010-04-13 @ 11:37:12
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

Jag har 3Gs 16 G, fungerar utmärkt. Det enda som stör mig är att förut kunde jag skicka sms utan att ens titta på mobilen men det går inte längre. Men det är bra för jag kan kolla mailen hela tiden om jag så önskar... Kan hålla mig uppdaterad hela tiden. Jag älskar min Iphone och jag tror att det är lite så det är antingen älskar man den eller så hatar man den. Nu kan jag inte tänka mig att vara utan en tack vare att jag vant mig vid att kunna kolla internet, mailen och allt när jag själv vill..

2010-04-13 @ 12:00:22
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

sen kan du inte förstöra tangenterna med tranbärsjuice heller vilket är en klar fördel..

2010-04-13 @ 12:01:19
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0