"Big Comedy"

Nu kommer väl den sedvanliga lilla uppdateringen efter helgen, eftersom jag liksom nedprioriterar bloggen när jag enbart träffar killen på helgerna.

Jag körde äntligen hem pappas bil till Västerås i fredags. Den har varit på verkstad i nio veckor så nu var det verkligen på tiden att den blev färdig. Lugn fredag med gott vin och lite TV-tittande. Allt för att ladda för en heldag på stan i lördags. Gluttade på glasögon till killen. Självklart hittade han ett par som han inte hade tänkt sig från början, men jag tyckte dem var klockrena. Han kommer bli så stilig!

Vi lunchade med mina päron i lördags. Var mysigt att äta på stan med dem, gör det alldeles för sällan. Tom pappa orkade ta sig ut, så jag blev så glad när jag såg honom! Sedan bar det av till "Big Comedy" vilket var riktigt kul. De kunde dock hoppa över Felix Herngren och Peter Wahlbäck, så dåliga. Tur att det fanns typ tio stand-ups till för att jämna ut de dalgångarna. Några öl på Bishop med ett härligt gäng på kvällen och sedan bums i säng, sov som en stock.

Igår hjälpte vi killens föräldrar att kratta ute i deras sommarstuga. Det känns i ryggen och armar idag, eller är det gympasset jag och killen tog efteråt? Grymt trött är jag iaf, i typ HELA kroppen. Men det stoppade mig inte för att gå på Body pump idag. Jag grimaserade nog rätt ordentligt under benböjningarna, gjorde så förbaskat ont men nu efteråt är det skönt.

Nu blir det ananas och lite nötter för att ladda batterierna framför "Svenska Hollywoodfruar"!

Kommentarer
Postat av: Leiden

jag laddar också batterierna framför svenska hollywoodfruar. Har träningskläderna på mig och ska bege mig ut för en kortare runda.



Biljetterna är med 99% säkerhet sålda redan =)

2010-04-26 @ 21:11:53
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Lät som en härlig helg det!

Och du förresten, Trädgår´n har öppnat =) Kanske ska gå dit efter vår second hand-runda nästa onsdag?

Ses imorgon!

2010-04-26 @ 21:52:16
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0