Träning, en ensam själs bäste vän

Trodde jag höll på att bli sjuk igår. Många på jobbet börjar bli sjuka nu, och jag får absolut INTE bli sjuk. Det är ju Rom som gäller nästa helg, vore ytterst olämpligt med sjuka då, plus att det gör förbaskat ont i öronen när man flyger.

Hade ju utbildning i Flash idag. Kul kul, vill lära mig mer mer. Tänka att få jobba med sånt hela dagarna?! Skulle vara så himla roligt. Jag fixade iaf en liten animering. Hemläxa har det blivit också till på torsdag så jag får väl sätta mig med den imorgon tror jag. Ska göra en animation med något som roterar, med text, en bild och "fade-ningar". Ska bli kul att göra, men det är SYTYCD ikväll så då går det inte. Har missat det så många veckor i rad nu så nu ska jag verkligen titta och njuta av alla danser.

Helt slut efter dagens träning är jag också. Körde härliga afron idag och sedan ABS, sjukt jobbigt! Magen kändes som sten under sista övningarna, men efteråt var det skönt.

Såg att inspelningar av SATC 2 har börjat. Undrar om man ska längta till den eller inte?


Tänk om man hade de pengarna så att man kunde klä sig som de här tjejerna gör!


Kommentarer
Postat av: Angie

2009-09-01 @ 23:14:11
Postat av: Angie

Jag gjorde en asfrän animering på min photoshopkurs. Det var en liten säl som rynkar näsan upp och ner upp och ner, du vet som kaniner gör.

2009-09-01 @ 23:15:57
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/
Postat av: carolina

jag längtar sönder mig, älskar den första filmen!! =)

2009-09-02 @ 13:00:46
URL: http://acarolinas.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0