Splittrad kväll

Middagen är intagen och fotbollen skränar från TV men den blir väldigt överröstad av en upprörd pojkvän. Låter inte som att det går åt det hållet killen vill, haha!

Har fått honom att ta av sig allt hår idag iaf. Klippning blev det så nu ser jag ansiktet på honom. Skönt att man kan påverka någon åt rätt håll ibland.

Har bestämt mig för att köpa de där skorna jag skrev om häromdagen. Har fått en rabattkupong på 15% av en jobbarkompis så nu borde jag verkligen slå till, och det ska jag imorgon! Yeees!

Betalade och hämtade ut biljetter till Lasse också. 10 december smäller det i Cloetta Center, nice nice!



Näe ni, ska väl ta och trösta grabben snart. Känns inte som att det slutar så bra!

 


Kommentarer
Postat av: Leiden

Du får se till att din pojkvän klipper sig här hemma är det David som tjatar på mig att jag ska hjälpa honom raka av sig.



PS: Jag har tur för David gillar inte fotboll så blir aldrig tvingad till att se på det

2009-09-06 @ 10:23:07
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0