Snatterian snatteraaa!

Tog ett varv inne på Kicks idag. Letade efter mitt älskade nagellack Mavala "Mexico" och jag hittade det efter en stund. Medan jag stod där bland alla burkar och pyttor och funderade på om jag skulle slå till på ett blåsvart lack (?) också märker jag att jag är iakttagen. Det står tre större killar runtom mig. En kille bakom mig, en lite längre bort och en vid sidan om mig. Det högg till lite i maggropen när jag såg att det var tre väktare. Jag hade ju inte gjort något fel så jag tittade upp och log lite försiktigt mot den som stod närmast, han log tillbaka och tittade precis förbi mig. Då följde jag hans blick och fick se ett gäng med fyra-fem killar lite längre bort i samma gång som jag stod. De fingrade i princip på allt. Då gick det upp ett litet ljus och lättnade lägrade sig. Jag tog mitt lack och gick till kassan och då gick väktarna fram till dem och de åkte dit så det stänkte om det! Fruktansvärt klantigt grabbar, varför snatta?

Varför blir man alltid lika rädd när man ser en polis eller väktare som iakttar en? Usch!

Var inne en snabbis på Nilson också. Provade ett par skor för typ femte gången (gick inte att ladda upp bilden!). Jag vill ha dem så himla gärna, men jag fick ju inte full lön den här månaden så jag måste spara dem till nästa lön. Vi åker ju till Rom nästa helg också så det gäller att hålla i slantarna. Tänk om de inte finns kvar om en månad??? Vad gör jag då???


Full fart på tvättmaskinerna är det idag. Är inne på min femte maskin, så det var en del som väntade på att bli rent. Är lite trött på mitt Eldorado-tvättmedel nu. Enligt PLUS (programmet på svt1) är det ett bra tvättmedel som tvättar riktigt rent, men det luktar ju INGENTING! Jag älskar när kläderna luktar nytvättat, så nu blir det att köpa nytt imorgon. Svårt att veta vad man ska ha bara, hmm...

Kommentarer
Postat av: Emma

jo, inte bara en grej på schemat idag liksom.. och mina kollegor sitter säkert kvar och dricker vin på jobbet.. men kände att jag ville hem hyffsat tidigt. är ju en dag imorrn också!



tar gärna en fika när du kommer till stan!

2009-09-03 @ 20:20:40
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Turtle - Angies hiphopperkatt

jkkjiuyhujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjA<U8J

2009-09-03 @ 23:47:26
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0