Nya tag att ta tag i!

Visst känns det att jag börjar bli produktchef för Blue Dragon. Fast egentligen har jag nog inte förstått att jag så småningom ska ha fullt ansvar för ett av Sveriges största asiatiska livsmedelsvarumärken. När jag började på jobbet i mars var jag helt förundrad över mina kollegors distans till de uppgifter de har. En tjej har hand om Twinings (näst största tevarumärket), en manlig kollega är ansvarig för Caj P (Sveriges största grillvarumärke) och en annan om en hel del varumärken inom Medelhavsköket. Så himla häftigt men nu har jag också hamnat i det där facket, har fått distans samtidigt som alla arbetsuppgifter så att man inte hinner tänka på hur stort det är. Har suttit med alla budget siffror för Blue Dragon och Rose's Cordial Mixer idag. Mycket att ha koll på men samtidigt himla kul. Haha, kommer från en tjej som tyckte statistik var bland de roligare kurserna på universitetet!

Jobbade tom över en timme idag så imorgon är det jag som ska gå tidigare eftersom vi inte kör med övertidsersättning. Eftersom det är fredag är det "my hometown!" som gäller. Späckat schema som vanligt, men inte klagar jag heller. Jag gör hellre saker ihop än sitter och bara degar, då har man inget att se tillbaka på.

Så, nu blir det duschen. Luktar inte så gott efter att ha haft på mig de äckliga box-handskarna på träningen. Sen packning och sängen. Mys mys mys!


Kommentarer
Postat av: carolina

sot du ar =)

2009-09-25 @ 21:35:00
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Emma

jajemen, hemfärden gick bra! bara ett spy-stop :) sen så spottade han väl typ en liten slem på bildörren.. satt som en hund med huvudet utanför HAHA! hade jättekul igår iaf, även om BMB börjar kännas lite.. ja vad ska man säga.. orka träffa hela stan där liksom + att man ju blir ihjältrampad och musiken är dålig.. :P

2009-09-27 @ 21:21:34
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: carolina

han satt i soffan och åt hamburgare från giddegrillen och såg lite ut som sju svåra år! först tyckte jag synd om honom, men när jag fick höra om den 85% absinthen så slutad ejag genast med det ;)

2009-09-28 @ 09:07:22
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Emma

vi börjar bli för gamla! :P man går ju ofta ut för att ragga, men de behöver vi ju inte, eller hur? :) sen är det alltid kul att dansa och härja lite, men näe.. finns mkt annat kul att göra.!



Ladies night blir skiiiiitbra!!!!!! KRAM!

2009-09-28 @ 14:11:54
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0