MÖR och dåligt huMÖR

Usch, vilken förbannad dag! Har jobbat för två idag och känns ändå som inget har åstadkommits. Trodde inte att andras sätt att arbeta kan göra mig så förbannad. Tur att jag inte har svårt att stressa upp. Hade jag inte haft bra jobbarkompisar så skulle jag nog ha fått ett psyk-bryt idag.

De ringde från Hyresgästföreningen och sa att en av deras hyrkärror hade brakat in i min bil. Snacka om att jag fick hjärtat i halsgropen. Det visade sig dock att det inte var någon större, hade inte blivit något bakpå bilen. Tur tur!

Har kört ett Fys-pass nu på kvällen. Är helt slut eftersom jag käkade lunch vid halv ett och sedan endast åt två frukter på eftermiddagen innan middagen jag intog för en kvart sen. Lagom tom i magen! Men men, tränad blev jag!

Nu är det nog nattinatt!

Kommentarer
Postat av: carolina

gud vilken tur med bilen!

2009-09-30 @ 22:42:34
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0