Mastodont

Lika tomt som igår men tanken börjar lägga sig. Kommer nog kännas värst när jag kommer hem till föräldrarna nästa gång iaf. Usch och fy, känns äckligt jobbigt!

Dagen har typ sprungit fram. Har haft möten hela dagen och då överdriver jag inte ens. Från kl 9 imorse till 17.30 i eftermiddags, är helt slut i huvudet. Ska ju ta över Blue Dragon succesivt från och med 1 oktober så det kännes lite stressigt och tjokande för att kunna få in all info som jag behöver. Det ska bli riktigt kul att ta tag i det för det behövs styras upp lite. Bara att sätta på sig handskarna och börja gräva i alla siffror och dokument, mums!

För övrigt har det inte hänt ett jota idag. Har knappt hunnit tänka på något annat än jobbet och inte har dagen varit fylld med något utöver det heller. Rusade till träning. Blev Afro och sedan Abs, så nu är jag så himla mör i ryggen. Känns nästan farligt att träna ryggen sådär mycket som man gör på de där passen. Tillslut blir man så trött att man inte ens orkar röra på armarna. Men en stark rygg gör ju under för man blir ju inte direkt yngre! Tanken var att jag skulle ta ett pass med Catrin idag men det sköt vi upp till på torsdag, då blir det box för hela slanten. Ska bli riktigt skönt att avreagera sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0