Känslobarometern

  • Kände mig ensammaste i världen när jag vaknade.
  • Kände hopp när solen väckte mig till liv efter tio minuter.
  • Kände mig laddad efter en god frukost.
  • Kände nöjdhet efter att ha fixat lunchlåda samtidigt som frukosten intogs.
  • Kände mig fräsch och frisk i den kalla höstluften, när jag svischade fram på cykeln.
  • Kände att jobbet faktiskt inte skulle bli så betungande idag.
  • Kände att tiden gick ganska snabbt fram och framgång var nära.
  • Kände glädje när jag "bara sådär" kom på vad för sorts TV-möbel jag ville ha.
  • Kände lite nedstämdhet när den idéen inte kanske skulle gå i lås.
  • Kände lättnad när vissa saker tog kortare tid än förväntat.
  • Kände mig älskad efter ett x antal mysiga mail under dagen.
  • Kände en förväntan av roligheter inför kvällens middag med Catrin.
  • Kände mig nöjd och glad efter en trevlig kväll med god mat och gott sällskap.
  • Känner mig..... trött så nu ska jag alldeles strax hoppa i säng!

Kommentarer
Postat av: Emma

coot inlägg! :)



jag vet inte riktigt när jag tänkte komma.. nu lär jag ta tåget eftersom bilen krånglar.. ska kolla upp det. slutar 16.30 på fredag.. blä, sent.. återkommer!

2009-09-30 @ 11:40:33
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0