Inget sug... tyvärr, eller är det bra?

Denna dag har gått upp och sedan har den gått ner och sedan upp igen. Har varit många många bränder att släcka. Förstår inte hur vissa saker alltid kommer så himla nära inpå deadline utan att man har fått vetskap om dem tidigare. Har hjälpt till med en hel del sådana saker idag. Känns kul när man får beröm för vad man gör och ställer upp med, så jag kanske ska fortsätta på samma spår (?). Får väl se vad morgondagen har att ge.

Har varit en lugn kväll. Orkade inte ta mig till gymmet idag, kände att tre dagar i rad blir lite väl mycket. Ska ju trots att köra box imorgon och det passet har jag hört är världens mördarpass. Tog istället en vända ute på Ingelsta, stort köpcentrum med de flesta kedjorna. Tänkte att jag skulle bil sugen på att köpa något, men icke. Vet inte riktigt vad jag vill ha. Brukar alltid annars veta vad jag söker och då köper jag det (om jag hittar det), men min spontana shopping har verkligen gått utför. Tror att jag skulle behöva en riktig tjejdag på stan, har ju inte direkt blivit så mycket med det de senaste månaderna. Hoppas på att Emma kan ta sig hit nästa helg så att jag kan få spendera lite pengar och ha kul, vore super-grejt!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag kommer till dig nästa helg!! men jag kommer knappt ha nå pengar :( du får stå för shoppandet!!

2009-09-23 @ 21:26:10
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0