Back from Roma

Har precis varit och släppt av killen vid tåget så nu är det fokus på vardagen igen, men för tusan va härligt vi har haft det!!! Lite småtjaffs blir det ju alltid men allra mest glada miner och många skratt. Det har hänt så förfärligt mycket och jag orkar nog inte skriva allt idag, känner mig rätt mör efter dagens resande och helgens alla steg i benen. Vi har nog inte missat många sevärdheter iaf! Därför blir det en låååååång uppdatering imorgon istället för nu behöver jag packa upp och fixa inför morgondagen.

Rom är verkligen speciellt. Vi kom fram till en blandning av Paris och Barcelona. Åk dit är mitt råd, så mycket att se så tillslut har man inga ord kvar för att beskriva allt.

Nu ska jag slappa lite!


Kommentarer
Postat av: Leiden

låter som ni har haft det bra. Avundsjuk är jag absolut. Jag har inte gjort något av värde i helgen. Satt upp i natt och såg mtv movie awards men där slutar minna minnen från helgen. haha

2009-09-14 @ 22:16:47
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0