Skånska, jo man tackar

Sitter i Kakans soffa och har snott till mig hennes dator. Hon stack precis till Malmö för finmiddag med hennes pojkväns fotbollslag för att sedan komma tillbaka till Hbg och parta lite med mig och killarna. Ska bli himla kul!

Gårdagen var väldigt lugn. Åt god krabba, drack lite vin och tittade på Idol. Jag som egentligen aldrig har tyckt om Idol har faktiskt inte missat ett enda i år. Känns nästan lite fanatiskt men men finns det inget annat på TV en fredagskväll så får man ta det som bjuds. Vi tittade iofs inte så mycket.

Vi tog en sväng på stan och mötte upp killen min. Det är ju röd dag idag, vilket gjorde att inte så många affärer hade öppet. Det sjukaste var nog att H&M inte ens hade öppet. Små sko- och klädaffärer hade öppet men inte H&M, är inte det konstigt? De brukar väl ha öppet när som obeorende av dag. Jaja, måste var något skånskt, haha. Shoppade lite smink iaf. Det blev ett läppglans i ljustrosa så att läpparna blir bleka. Har fortf inte riktigt lärt mig att mörkare färger passar mig, känner mig oftast som en clown i färgade läppar. Plus att bleka läppar är grymt snyggt till markerade ögon. Köpte även ett mineralpuder som jag aldrig har provat förut, kan bli intressant.

Nu ska jag slappa lite framför TVn tills grabbarna kommer och hämtar mig senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Leiden

Vi ska hämta honom på onsdag redan =) så du får gärna träffa honom när du vill.



Det finns hopp för mammas katt hon har fått mail från en tjej som tror hon sett honom ute i tortuna trakterna...

2009-11-02 @ 17:46:27
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: elli

Ja, de här med öppettiderna är skånskt tror jag :)

2009-11-02 @ 23:44:45
URL: http://elinbollismalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0