Oåtkomlig

Idag känns det mycket bättre. Eller molande huvudvärk har jag haft hela dagen men jag har inte känt mig så betungad. Hade ett mycket givande möte idag som iofs höll på hela dagen så man kanske ska kalla det samanträde istället? Iaf så har den skärande jobbiga känslan i maggropen försvunnit en del. Har hackat upp problemen i mindre delar som jag ska ta tag i, känns jätteskönt.

Lång dag har det varit som avslutades väldigt trevligt hemma hos en jobbarkompis som precis har fått nr 2 i barnaskaran. Jättefint hus med sjöutsikt, låg precis vid vattnet med verandan ut mot sjön. Verkligen drömhuset vad gällde själva huset och läget, dock inte själva läget på kartan. Skulle inte vilja bo i ett stort hus vid en återvändsgata utan gatubelysning. Hur mysigt som helst och snyggt hade de inrett huset med en blandning av nytt modernt och gammalt funkis och slitna möbler. Liiite för modernt för min smak men jag förstår att de trivs där. Kanonläge med sol hela dagen balkong åt två håll, två (eller kanske var det tre) verandor och en tomt på ett x antal kvadratmeter. Måste vara värt hur mycket som helst! Kul var det iaf att umgås med alla damer på jobbet, både unga som äldre. God mat i gott sällskap, kan inte bli annat än trevligt.

Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter! Så måste man alltid se det, trots att varken kroppen eller huvudet håller med. Men men, som en mycket betydelsefull person har sagt: "Man kan inte bromsa sig upp för en uppförsbacke".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0