Kyligt

Har precis kommit hem från Catrin och hennes två mysiga missar. Blev en liten längre väg än tänkt på vägen dit men vad ska man göra när man inte hittar i en ny stad och i ett område där jag aldrig gått förut? Skönt var det iaf med promenad eftersom jag knappt hade rört på mig på hela dagen. Stekt kotlett med grönsaker i ugn och grönpepparsås, blev riktigt gott! Matlåda räckte det till också så nu slipper jag tänka på det imorgonbitti. Great!

Har världens osug att gå till jobbet imorgon, vill verkligen inte. Känner mig lite hopplös, vet vad som väntar men orkar inte ta tag i det. Helgerna går på tok för fort. Jag gör en hel del, så det kan jag inte klaga på men jag skulle behöva en dag till. Får väl ta och inse att så inte kommer att bli fallet.

Nu blir det duschen och sedan bums i säng, börjar känna mig rätt seg. Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja böckerna var grymma! tack för hjälpen med översättningen, för en gångs skull fick jag glänsa :)

2009-10-05 @ 20:22:31
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

de va inte många fel, nån laquel-form som skulle vara nångon annan variant bara.. :)



är lite bättre i snorigheten faktiskt! haha, när jag blir förkyld så är det inte nådigt! =)

2009-10-05 @ 21:20:08
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0