Kanelbulle it is!

Precis lämnat Emma på tåget och tagit en tur till ICA för att handla lite för dagens jobbande hemifrån. Känns ju sådär kul att behöva jobba på helgen men men, smällar man får ta ibland.

Helgen har varit jättekul. Känns nästan som gymnasiet igen när vi tjattrade förjämnan och skrattade. Gårdagen bestod av en sväng på stan, in och ut ur butiker mest hela tiden. Hittade faktiskt en lång brun stickad kofta, så mysigt att gå runt i nu när hösten kommer, plus en jeansshorta som jag har kollat på hur länge som helst men som jag äntligen fick för mig att prova och så satt den super. Det vara bara att punga fram bankkortet! Hittade även mina givna höst/vinterstövlar. Ett par bruna högklackade Esprit-stövlar i skinn till det facila priset av 899kr. Har redan räknat ut att det bara är tre veckor till nästa lön så om jag har "mycket" pengar (mer än förväntat) kvar sista veckan innan lön så ska jag köpa dem annars får jag vänta till nästa lön dimper ner.


Emma, jag och Catrin precis innan allt drog igång på "Ladies Night" igår.

"Ladies Night" på kvällen var faktiskt riktigt bra. Vissa delar var väl lite sega men det blev en hel del skrattande och sjungande, eller vrålade snarare. Kallt och ruggigt var det så utgången hoppade vi över efteråt men resten av gänget gick ut. Var nog klokt att inte gå ut för jag känner mig lite krasslig i halsen idag, måste åtgärdas eftersom Box står på schemat imorgon.

De hyllade Patrick Swayze med dansscenen ur "Dirty Dancing", Andreas var Baby och Martin var Johnny. Såg himla kul ut!

Nu ska jag ta tag i jobbet som ligger på trave, MEN inte utan min nyinköpta mumsiga kanelbulle! Egentligen borde man väl baka egna men det känns lite over-kill när man bor själv och inte har någon att dela med.

Mums! Kanelbullens dag borde infalla oftare.


Kommentarer
Postat av: carolina

mamma kom precis förbi med en påse bullar. snälla hon ;)

fina ni var igår!

2009-10-04 @ 14:11:18
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Emma

de va kanon att dricka ur! men vågar nog inte köra dem i diskmaskinen!



Ja tack detsamma! Superkul!! det känns som om vi är 18 igen.. ingen skillnad som sagt :P

2009-10-04 @ 18:27:06
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

de va kanon att dricka ur! men vågar nog inte köra dem i diskmaskinen!



Ja tack detsamma! Superkul!! det känns som om vi är 18 igen.. ingen skillnad som sagt :P

2009-10-04 @ 18:27:12
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

ni verkar ha haft de skoj.



Ingen kanelbulle för min del igår tyvärr borde ha tagit och bakat för inte för att skryta men mina bullar är supergoda. ;P haha

2009-10-05 @ 08:56:03
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0