Glömt minne

Tillbaka till vardagen är det som gäller, men det blev en lite extra lång helg i västerås. Åkte inte hit förrän imorse vilket jag nog kommer att fortsätta göra de gånger jag kör bil. Känns bättre att börja köra mot gryning än mot skymning plus att en till natt med killen inte är alltför tokigt.

Hade typ inga planer för helgen men vi har hunnit med rätt mycket ändå. Blev ju överraskad i fredags. Mycket tjat och gnat innan men det ordnade sig tillslut och jag kom fram till Västerås i tid. Killen hade köpt teaterbiljetter så vi såg "Mig äger ingen", som är baserad på boken med samma namn. Pjäsen kändes lite konstig i början men efter att ha kommit in i den så var den suverän. De spelade verkligen bra och jag tror att kommer man från Västerås är den här rätt kul att se. Totalt tre timmar blev det med en paus på typ 15min. Hem för en RIKTIG myskväll. Orkar inte dra hela historien, de som vet de vet vad som väntade. Härligt var det iaf och bortskämd blev jag.

Frissan väntade, som tidigare sagts, i lördags. Var väldigt nervös innan men det gick bra och inte blev jag gul. Hade det riktigt trevligt med lite tidningar och pratglad frisör. Så nu känns det fräscht o fint igen håret, längesen sist. Låååång lunch och fika med tjejerna, pratade ikapp om allt. Fotboll på kvällen såklart, vilken blev tillsammans med killens kompisar. Ensam tjej var jag men lika trevligt och kul för det hade jag. Roliga pysare det där!

Var hemma hos päronen igår och hjälpte till lite med poolen som skulle gå i ide nu. Vädret känns ju inte alltför lockande för ett dopp längre. Lite Wii-spelande hanns också med vilket betyder en ond arm idag. Samlade på mig lite grejor till lägenheten så nu har jag hängt upp lite tavlor. Känner mig mäkta nöjd! Börjar bli riktigt mysigt här inne nu.



Fick världens sämsta klädkatalog idag. Jag har inte beställt den plus att jag tror att den har varit på villovägar ett tag nu med alla mina eftersändningar av post som jag har haft. Deerberg vad tusan är det för företag? Inte min stil iaf. "Världens bekvämaste skor" står det på framsidan. Tror jag det, för de ser ju ut som härken allihopa.



p.s Såg förresten han fotbollskillen från "Ensam mamma söker" styra kosan mot Ludvika, kan man sälja sådan info? d.s

Kommentarer
Postat av: carolina

jag vill också se "mig äger ingen", boken är såå bra :)

2009-10-15 @ 10:45:13
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0